wtorek, 10 maja 2016

Warszaw-skie zaproszenia

Witam
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować coś,
 nad czym spędziłam trochę czasu. Oj było wycinania, nitowania i stemplowania.
Są to zaproszenia w kształcie samochodu Warszawa, 
wykonane wg wytycznych przyszłej pary młodej.
Miał być szkic auta na granatowym tle i białe napisy z imionami.
Imiona odbiłam stempelkiem wykonanym przez
sklep Od A do Z na moje  zamówienie,
stempelek cudny, zrobiłam nim pod rząd 90 odbitek
tuszem do embossingu na gorąco i wszystkie są idealne.
Łączenie to nit- nit nie dociśnięty do końca aby zaproszenie było obrotowe.
Baza to granatowy gruby błyszczący papier kupiony w Paper Concept we Worcku.
Przyszła para młoda zadowolona, a Wam jak się podoba.



:)

a jako, że auto ma koła zgłaszam te zaproszenia na wyzwanie:

http://blog.paperconcept.pl/2016/04/wyzwanie-15-na-okraglo/



2 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny, wyjątkowy pomysł i świetne wykonanie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny a wykonanie jeszcze lepsze! Sama chciałabym takie zaproszenie dostać.Dziekuję za udział w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń