czwartek, 19 maja 2016

Babeczkowy przepiśnik

Witam
dzisiaj coś innego do czego zbierałam się bardzo długo.
Przepiśnik z pastelową babeczką.
Całość w cukierkowych kolorach - są to papierki Magicznej Kartki i mięta z Paper Passion.
Ramkę pomalowałam farbką akrylową aby uzyskać taki efekt mięty połączyłam biały z kilkoma kroplami zieleni, część wewnętrzną dodatkowo potraktowałam glossy accent. Tak samo zmediowałam napis - jest to pastelowy fiolet - farbka Daily Art oraz glossy accent.
Dodatkowo wszędzie królują perełki  -zarówno na babeczkach jak i dekoracyjnie.
Po dwóch rogach można zauważyć klamry do papieru, niby takie narożniki ale mają tez funkcję jako zakładki.

Przepiśnik idealnie wpasował mi się w paletę kolorystyczna wyzwania od A do Zet.
 







a tak wygląda paleta w Od A do Zet

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-8.html



http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-8.html



http://eko--deco.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-pastelowe-od-eko-deco.html

Miłego dnia
:)

9 komentarzy:

  1. Wspaniały przepiśnik Ewelinko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. great job! Thank you from the Eco-Deco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Wstrzeliłaś się idealnie z kolorystyką w naszą paletę :) Super!
    Praca bardzo ciekawa. Aż miło będzie korzystać z takiego przepiśnika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny przepiśnik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny przepiśnik:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu EKO-DECO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukiereczek - aż się przyjemnie ogląda! Dziekuję za udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy i słodki przepiśnik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż Ewelinko - piękny babeczkowy przepiśnik stworzyłaś. Ooo i nawet widzę pompony ;) Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń