wtorek, 26 kwietnia 2016

Candy w stylu schabby chic

Witam dziś chciałam Was zaprosić na rozdawajkę.
Zbierałam się do tego już od dawna, okazją miało być 500 polubień na FB ale trochę to już poszło dalej
Zabawa jednocześnie tu na blogu i na moim FB.
 Zasady są proste:

- należy dodać mój blog do obserwowanych
( choć to nie obowiązkowe ale będzie mi miło  )

- koniecznie trzeba umieścić podlinkowany poniższy banerek z Candy
na bocznym pasku bloga, jeśli ktoś woli może również napisać osobny post
- no i oczywiście zapisanie się na Candy w do komentarzu tego posta .

 A co przygotowałam:

Skrpaki (wieża Eiffla, Brama Brandenburgska, gołąbki w sercu, serwetki, klucz wiolinwy
i angielskie napisy ślubne),

naklejkowe dżety i półperełki,
róże na taśmie
koronki bawełniane, wstążki vintage i tiul

kwiatki z materiału, piankowe, i papierowe
ptaszki rożnej wielkości
mini buteleczki  szklane
perełki na sznurku
perełki na drucie,
dekoracyjne szpilki,
zawieszki zegary,
białe metalowe serca,
ramki z masy Marty Stewart
srebrna taśma ozdobna.

A tu zbliżenia :






 
 
 Zapraszam.

14 komentarzy:

  1. Przepiękny zestaw. Ustawiam sie w kolejce. Ktoś musi zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rzeczy. Dołączam do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne nagrody!!! Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia. Banerek: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczkuję w robieniu karteczek a takie cudeńka jak najbardziej by się przydały! Zapisuję się z ochotą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dołączę do kolejki bo wspaniałe przydasie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. robisz piękne prace/ odwiedziłam cię na fb/ więc ustawiam się po skarby i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce do zabawy :-) Banerek już u mnie:
    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również dołączam do zabawy. Twój banerek już u mnie jest - cytrulina.blogspot.com
    Cudowności przygotowałaś! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przyłączam się do zabawy:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Banerek dodany , więc i ja z radością wezmę udział w zabawie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością dopisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej! Ile cudnych drobiazgów. Z przyjemnością dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja też stanę w ogonku, tyle tu słodkości
    banerek na pasku http://zakamarekhandmade.blogspot.com/
    pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń