czwartek, 28 stycznia 2016

Książeczka sensoryczna

Witam
u mnie ostatnio trochę nie skrapowo
a to dzięki maszynie do szycia.
Chcę sie nauczyć szyć i wykonuje różne projekty. 
i tak wzięłam się za moja pierwsza Quiet book - książeczkę sensoryczną dla przedszkolaka.

Książeczka ma wymiary 20 x20 i wykonana jest z filcu i bawełny.
Okładka z indywidualnym haftem i traktorkiem.
a w środku 

1. kółko - krzyżyk - u mnie w postaci kółek z haftowanymi biedronkami i kurczakami
2. Tarcza zegarowa z ruchomymi wskazówkami
3. Liczydło z kolorowych koralików
4.Plecak
5. Nauka zaścielania łóżka - łózko, prześcieradło, pościel (poduszka i kołdra) , poszewki i narzuta.
6. Trampek - nauka wiązania buta
7. Puzzle- układanka z autkiem.

Ostatnia strona ma kokardkę , nauka wiązania kokardki ze wstążki.

A teraz zdjęcia:















 
I co myślicie ? Wyszło czy nie ?

Pozdrawiam 
Ewelina

7 komentarzy:

  1. Niesamowicie zdolna z Ciebie osoba :-))) Fantastycznie dopracowana,piękna książeczka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę widziałam na żywo,bo została uszyta dla mojego synka. Jest piękna. wszystko dopięte na ostatni guzik. Idealna dla mojego sześciolatka, którego wręcz nie mogę od niej odciągnąć. Dziękuję serdecznie w imieniu swoim i Jasia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło rewelacyjnie , uwielbiam takie edukacyjne i wspaniałe pomysły !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna książeczka ! ! ! czy można taką u Ciebie zamówić tylko ze dla dziewczynki ? proszę o info na maila :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń