sobota, 16 stycznia 2016

Box na roczek

Witam serdecznie.
Dawno nie robiłam exploding boxów,
kiedyś nie lubiłam tej formy 
ale ten jakoś mi sam się zrobił ;)
W pudełku na roczek miał się pojawiać motyw piłki nożnej 
- są to paski papieru po bokach boxa,
Całość z papierów Paper Passion - szary i błękitny.
dodatkowo tekturka buciki też od Paper Passion.

Nie chciałam dawać na górę kokardy, więc wymyśliłam że będzie to imię solenizanta.
Wycięłam je wykrojnikiem od Craft Passion.








http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-kolorystyczne-karoliny.html


http://craftfunsklep.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-43-przestrzennie.html


Pozdrawiam 
Ewelina


7 komentarzy:

  1. Uroczy box :) a tort tak niesamowicie ozdobiony! Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie przepadam za boxami, ale umiem docenić ;) Tobie wyszedł bardzo elegancki i słodki jednocześnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super praca,idealna dla małego piłkarza,tylko sznurówek brakuje:):)
    Dzięki za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pamiątka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to rośnie nam kolejny Lewandowski ;)) świetna praca ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna pamiątka dla przyszłego piłkarza! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię boxy :) Ten jest delikatny i słodki :) dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń