wtorek, 5 stycznia 2016

Beżowa z kwiatkami z pianki

Witam serdecznie, 
Dzisiaj znowu kolej na moją inspirację. 
Ja już odstawiłam dodatki świąteczne i zimowe,
ponieważ nie ma nic lepszego jak kwiaty - kwiaty na kartkach.
To jest chyba moja trzecia kartka rozmiaru DL,
 trochę bałam się tej powierzchni ale jakoś dałam radę
 i powstała kartka z okazji ślubu w kolorach beżu.
Kompozycja kwiatowa z kwiatków które wykonałam z pianki 
- foamiranu (to te beżowe  i te mini białe z oczkami z cyrkonii),
 są też róże z papieru czerpanego (12 sztuk)
elegancji nadają tekturki - ornament  i napis.








  
Inspiracja dla Paper Passion, a ze sklepu wykorzystałam następujące materiały:


Karteczka leci na wyzwanie:


http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.ie/2015/12/wyzwanie-4-z-wycinanka-dwanascie.html

Pozdrawiam 
Ewelina


8 komentarzy:

  1. Elegancka, subtelna, pomysłowa - piękna! Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na blogu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka i delikatna praca :)
    Dziękuję za podjęcie wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i romantyczna, dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo romantycznie. Dziękuję za wspólną zabawę z TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, delikatna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wszystko tak idealnie dopasowane, super!

    OdpowiedzUsuń