sobota, 26 grudnia 2015

Notes - Kraina Lodu

Witam serdecznie i świątecznie.
Dzisiaj u mnie znowu niekartkowo. 
Chciałam pokazać Wam notesik z motywem z bajki Kraina Lodu.
Prezent pod choinkę dla malej Hani.
 Dominuje tu oczywiście błękit ale domieszałam troszkę różu, 
jakoś mi tak pasowało do stroju Anny. 
Tło srebrne i koronkowe.
Obrazek  z bajki wycięłam z kart, które są wszechobecne ;)
Do wykonania notesu użyłam  papierków z kolekcji soft producenta Paper Passion,
 a mianowicie błękitu i różu, dodatkowo kilka kawałków przepuściłam w maszynce w folderze do wytłaczania.













http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-koronkowe-z-co-challenge-with.html


http://snipart-pracownia.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-10.html

Miłych Świąt 
Ewelina

5 komentarzy:

  1. Kraina Lodu króluje u wszystkich małych ksiezniczek, a notesik rewelacyjny! Idealnie skomponowana tematyka i kolorystyka, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny! A Bałwanek najlepszy!
    Wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też życzę ciepłych i cudownych świąt

      Usuń
  3. Piękny bajkowy notesik!!!Dziękujemy za wspólną zabawę ze Snip Art:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń