niedziela, 5 lipca 2015

V DLWC we Wrocławiu

Witam w upalny niedzielny wieczór.
Dziś post o tym co było na DLWC.
W te wakacje odwiedziłam zlot w dwa dni. 
W sobotę uczestniczyłam w warsztatach metaliczna płaskorzeźba, 
które prowadziła Agnieszka z Retro Kraft Shop.

tak wyglądało po nałożeniu farby na blejtram z dodatkami.
zdjęcie słabe , pewnie z powodu upału :)

 tu po nałożeniu i sciągnięciu czarnej farbki akrylowej
 

no i w końcu - po nałożeniu inki gold 
 

Fajna zabawa z tą folią aluminiową.

Oczywiście nie obyło się bez zakupów w Wycinance, Go Scrap,
uzupełniłam zapasy perełek w płynie w Scrap Pasji.

W sobotę pomagałam Gosi na naszym stoisku Paper Passion.
Dużą popularnością cieszyła sie najnowsza kolekcja Fiołki.



O 12,30 rozpoczeły się warsztaty mini album,
które miałam przyjemność poprowadzić.



:) 
To tyle więcej zdjęć i szczegółowy opis znajdziecie na 

Pozdrawiam 
Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz