poniedziałek, 22 czerwca 2015

Mediowa wróżka

Witam w deszczowe popołudnie,
jako, że pogoda nas nie rozpieszcza postanowiłam zrobić porządki w moich przydasiach. 
Stwierdziłam, że chyba pozbędę się mgiełek, farbek, i innych mediów bo dawno z nich nie korzystałam. 
Tak więc w ramach tegoż pożegnania wykonałam mediowy mix na blejtramie. 
Miało być bajkowo, kolorowo, główną postacią jest wróżka - chyba ulubiona postać każdego dziecka  (u mnie digi stempelek- ), którą "pomalowałam" mgiełkami, farbkami, brokatem, mikrokulkami.
Włosy to perełki w płynie. Dodatkowo użyłam tu gesso, masek, tuszu splash, prawdziwych pereł, kilka kwiatków.





Blejtram zgłaszam na wyzwanie:

http://scrap-atelier.blogspot.sk/2015/06/junova-challenge.html


10 komentarzy:

  1. Bajeczna praca, może zrób wyprzedaż mediowych resztek, chętnie wpadnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkowy obrazek. Życzę powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. So amazing colours and decorations!

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely work, I really love the colours!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się rozhulałaś z tymi mediami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelina zaszalała... Pięknie jest. Chyba i ja muszę się w końcu wziąć za media... maski mam, pasta jest... więc chyba nic nie stoi na przeszkodzie :p

    OdpowiedzUsuń