niedziela, 1 marca 2015

Kartka z pasków

Dziś szybki pościk, kartka specjalnie wykonana na wyzwanie na blogu Studio 75. 
Robiłam dzis porządki w moim scrapowym bałaganie
 i myślałam jak można wykorzystać paski dodawane do kolekcji.
No i narodził się pomysł.
Całość z papierków a raczej pasków z kolekcji Studia 75.
Mamy tu pasek Pan i Pani Black
dodatkowo kartę albumowa wycięłam wykrojnikiem i tez użyłam w karteczce.
Troszkę dodatków i wyszła taka kartka.




 
Leci na wyzwanie z paleta barw:

http://studio75pl.blogspot.ie/2015/02/wyzwanie-weekendowe-2-weekend-challenge.html
 

7 komentarzy:

  1. Świetna !!!!
    Fajna kolorystyka.
    I dlatego ja zostawiam małe elementy papierów, bo zawsze można wykorzystać :)
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie paskowe dzieła :) Super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykorzystałaś etykiety :) Dziękuję za udział w wyzwaniu weekendowym Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow this is absolutely gorgeous love the detail on your pretty card! Thank you so much for taking the time to play with us at Studio 75 this weekend and good luck xox Amy

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this so much! Thanks so much for playing along with us this weekend at Studio 75!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful!! Thank you for playing with us at Studio75!

    OdpowiedzUsuń