sobota, 28 marca 2015

Drewniana biała budka

Witam pięknie :) 
Jak zapewne wiecie albo nie wiecie ;)
uwielbiam robić przestrzenne prace, a w szczególności ozdabiać budki dla ptaszków.
Do tej pory ciężko było mi znaleźć papier z deskami o idealnej szerokości pasków drewnianych ale  najnowsza kolekcja Paper Passion Róża jest idealna, nie dość że grubością papieru bije inne firmy (250 g/m2), to jeszcze wzór jest taki, że z łatwością go dostrzegniemy na małych powierzchniach (budka ma wysokość 10 cm, szerokość max 8 - daszek).
Nie chciałam przytłoczyć tych desek dlatego budka jest tylko delikatnie ozdobiona koronką. 
Całość przymocowana do brzozowego "kołka" i ozdobiona kwiatkami dostępnymi w naszym sklepie oraz kokosem.







Oto ten zestaw cudnych papierków:

http://paperpassion.pl/pl/p/Roza-Rose-zestaw-papierow-dwustronnych/533





Przypomina również o Candy na  FB Paper Passion
gdzie można wygrać najnowszą kolekcję ---> klik klik

Pozdrawiam 
Ewelina


3 komentarze:

  1. Kolejna cudna ozdóbka przestrzenna !!!
    Zadziwiasz mnie pięknem swoich prac i inspirujesz zarazem.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, bardzo mi się podoba! Ja widzę taki domek jako prezent dla pary ślubnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna praca bardzo mi się podoba :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń