wtorek, 17 lutego 2015

Ogrodniczka

Witam dziś u mnie wiosennie , znacie tę piosenkę: ?

Jestem sobie ogrodniczka,
Mam nasionek pół koszyczka.
Jedne gładkie, drugie w łatki,
A z tych nasion będą kwiatki.

Kwiatki, bratki i stokrotki
Dla Malwinki, dla Dorotki.
Kolorowe i pachnące,
Malowane słońcem.

Mam konewkę z dużym uchem
Co podlewa grządki suche.
Mam łopatkę, oraz grabki
Bo ja dbam o moje kwiatki.

Tyle piosenki, a teraz karteczka, 
stempelek SWALK, płotek i taczka to tekturki
pomalowane promarkerami, z konewki "leje sie woda"
Pszczółki i biedronka to wykrojnik Tattered Lace.
 Troszkę kwiatków, brokatu, no i glossy accent - jako woda :)





Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Superaśna !!!!!
    Normalnie extra !!!
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty card! Thanks for joining us at Dream Valley.
    /Pillan, DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Great card! Thank you for joining us at Cute As A Button Stamps. Join us again, Francesca, Owner

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh it is so gorgeous! Thank you for joining us at ABC Challenge. hugs! Mojca

    OdpowiedzUsuń
  5. Very pretty card. Thanks for joining us at Dream Valley this fortnight
    Happy Crafting
    Carole xXx

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie na wyzwanie Creative Card Crew. Niestety temat brzmiał "urodziny z życzeniami" a na pracy nigdzie nie widzę życzeń. Zapraszam serdecznie na kolejne wyzwanie
    Pozdrawiam, Iwona (DT)

    OdpowiedzUsuń