niedziela, 15 lutego 2015

Notesik

Witam w niedzielne popołudnie
Dzisiaj dla odmiany zaprezentuje mój notes. 
Już od dawna się za niego zabierałam. 
Nie wiedziałam do końca jak ma wyglądać 
ale jak zobaczyłam moodboard w Craftowym Ogródku
wiedziałam ze to jest to. 

Mój notesik ma wymiary A6 i mieści się w torebce, miałam obawy co do dodatków
ale odkąd go zrobiłam cały czas nosze w torebce i nic nie odpada ;)

Baza to papiereki z Primy, naklejki z Bo Bunny, jest równiez naklejka napis z 7 Dots Studio, metalowe narożniki z Retro Kraft Shop  - zgiełam je na pół aby dostosować wielkościa do noteisku. 
Tekturki to klatka z Eco Deco i motylki z Rapakivi.
Dopełnienie to garść dodatków (perełki, kulki, sznurek, mini buteleczka) odrobina wstążek i mój kwiatek z materiału.







Tablica wygląda tak :


Skoro już powstał z inspiracji tablicą to zgłaszam go na to wyzwanie:

http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-7-dots-studio-z-dodatkiem.html

2 komentarze:

  1. Notesik jest świetny !!!!
    Skoro nic nie odpada w torebce to dobrego kleju użyłaś.
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes jest piękny, bardzo podoba mi się kolorystyka, tęż bym go zawsze nosiła ze sobą bo jest zjawiskowy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń