środa, 11 lutego 2015

Notes kuchenny

Witam
Dzisiaj prezentuje Przepiśnik. 
Dość nietypowy bo w nie kuchennym kolorze 
Miał być turkusowy i koniecznie napis-
 dla "Matki Polki Bratniej Duszy"
Z dna pudła wyciągnęłam papier z Magicznej Kartki, 
fartuszek z Crafty Moly
dodałam trochę koronek (w sumie wyszedł cały notes koronkowy)
Zakładka z tagiem. 
Pierwszy raz robiłam notes na kółkach bez bindownicy.




Posyłam go na wyzwanie:

http://scrapcafepl.blogspot.com/2015/02/771-new-kitchen-challenge-resuts.html

Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Świetny przepiśnik !!!
    A kolor mnie bynajmniej się podoba.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Fajny kolorek :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, taki delikatny w tym kolorze :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. As it is delicious! ))) Thank you for playing with us at ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń