piątek, 27 lutego 2015

Don Kichot

Witam wieczorem
dziś zaprezentuję karteczkę, którą wykonałam na urodziny dla miłośnika Don Kichota.
Długo myślałam jak ma wyglądać.

Wiedziałam jedno że na kartce musi się znaleźć Don Kichot.
Zarys postaci na koniu wydrukowałam podkleiłam kilkom warstwami papieru,
następnie pomalowałam farbką pękającą chyba z 3 razy i na to nałożyłam jeszcze grubą warstwę glossy akcent brzegi pomalowałam złotą farbą akrylową.

Całość (komplet = kartka + pudełko ) 
wykonałam z Kolorowej Łąki - Galeria Papieru


Tak wygląda pudełko:


 A tak jego zawartość 





Wyzwania:

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/02/kolory-groszka-edycja-filmowa.html

2 komentarze:

  1. Świetna karteczka !!!
    Pudełeczko równie wspaniałe.
    Powodzenia życzę w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :) Ki

    OdpowiedzUsuń