sobota, 24 stycznia 2015

kurs z Primowymi kwiatkami

Witam ponownie
ostatnio zakupiłam wykrojnik Prima kwiaty ażurowe
Postanowiłam z nimi trochę się pobawić.
Co mi sie udało wykonac z nich  ?
sami zobaczcie:


kwiatek, kokardka i motyle . 

Poniżej pokaże Wam jak je wykonać. 

Potrzebne nam będą:


Oczywiście konieczna będzie maszynka do wycinania wykrojnikiem. 

Potrzebujemy po 2 elementy z każdego wzoru. 
1. kwiatek z 4 płatkami - kokarda
1 kwiatek z 4 i 2 kwiatki z 5 płatkami - kwiatek
2 kwiatki nieforemne - motyle

Zaczynamy :
KOKARDKA 

tu wystarczy nam zaledwie jeden kwiatek , obcinamy jak na zdjęciu jak poniżej


następnie wygniatamy płatki


naklejamy pojedyncze płatki na naszą bazę kokardki, przyklejamy na środek półperełke i gotowe


KWIATEK AŻUROWY 3D
Do jego wykonania potrzebujemy 3 płatki, z tym że z kwiatka 4 płatkowego odcinamy jeden, kwiatki z pięcioma płatkami nacinamy pomiędzy płatkami i wygniatamy


przyklejamy dwa większe płatki na siebie, mniejszy sklejamy płatkami i tez formujemy płatki.

ostatni etap przyklejamy kwiatki do siebie , w środek dajemy ćwieka bądź perełkę


MOTYLE

Do wykonania motyli potrzebujemy trzeciego kwiatka z zestawu.
Którego musimy pociąć jak na zdjęciu poniżej :)



Potrzebne nam będą tylko "podwójne elementy" które musimy ze sobą skleić


za środek- tułów motyla posłużyły mi perełki


Ufff koniec :) 
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was a kurs się przyda. 
No i było by mi miło jakyście podlinkowali ten post jeżeli będziecie korzystać z kursiku.
A tak wyglądają elementy ze scrapowego papieru, dodam, że im grubszy papier tym lepszy, lepiej się poszczególne elementy daja formować




Pozdrawiam 
Ewelina

2 komentarze:

  1. Piękne kombinacje !!!
    Nie kuś, bo znowu kolejne wykrojniki kupię ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń