czwartek, 8 stycznia 2015

Dla babci

Witam serdecznie dzisiaj chciałam Wam zaprezentować karteczkę która przygotowałam na jako inspiracja na wyzwanie na blogu Paper Passion.
Nasze wyzwanie to kartka na dzień Babci , Dziadka
 Moja karteczka przedstawia się następująco.


Skacząca babcia to stempelek SWALK , który pokolorowałam promarkerami,
skakankę zastąpiłam sznurkiem :)
całość kartki  z papierków Paper Psssion  z kolekcji soft, 
troszeczkę koronek oraz tekturka serducho również z Paper Passion.




I jak Wam się podoba
Pozdrawiam 

5 komentarzy:

  1. No babcia czaderska istnie z XXI wieku. Kartka cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka !!!
    Wspaniale wykorzystane dziurkacze brzegowe.
    No i pięknie pokolorowałaś stempelek :)
    I jeszcze jedno...
    Gratuluję kolejnej wygranej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka, taka humorystyczna co rzadko się zdarza. Bardzo mi się podoba, życzę powodzenia w wyzwaniu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Ewelina :) Śliczna karteczka, stempelek boski, dziękuję za udział w wyzwaniu: Cute As A Button Polish Blog :) czy mogłabyś dodać jeszcze raz link - mamy już zaginioną żabę ;)

    OdpowiedzUsuń