niedziela, 9 listopada 2014

Piramida

Witam w niedzielę
Dzisiaj mam coś co robiłam dość długo... bo... aż tydzień, 
nie mogłam się zabrać za tego boxa.
Wymyśliłam sobie pudełeczko w kształcie ostrosłupa foremnego trójkątnego.
Baza powstała z jednego kawałka papieru 30x30.
a wieczko - czapeczka z okręgu plus wycinanka serwetka.

Moje Magiczne pudełeczko ozdobione koronkowymi wycinankami z wykrojników 
Crafty Ann, Tattered Lace, są też wstążki, diamenciki, ramka z masy clay, taśma washi.
Zobaczcie sami ;)




W środku napis wycinanka Rosy Owl, Wycinankowy ptaszek, 
kwiatek z zywicy oraz mojego wykonania kwiat z papieru czerpanego
w centrum wykrojnik róża Tattered Lace



Pudełeczko można również wywrócić na druga stronę
:)





 I jak wyszło ?

Pudełeczko zgłaszam na wyzwania:

http://artimeno.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-29-exploding-box.html

http://craftstylepl.blogspot.com/2014/11/wyzwanie9-magicznie.html

http://123scrapujty.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-jubileuszowe-byszczaco-mieniace.html

Pozdrawiam 
Ewelina

11 komentarzy:

  1. Wyszło super, a najbardziej zaskoczyło mnie, że pudełeczko jest dwustronne :) Kapitalnie - dwa w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super. Takiego boxa jeszcze nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tak! Piramida to prawdziwa magia ;) Dziękujemy pięknie za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełko !!!
    Po raz pierwszy widzę boxik piramidkowy.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło fantastycznie!
    Rewelacyjny pomysł z piramidą!
    A jakie piękne zdobienia, fenomenalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ślicznie, ozdoby są piękne, kwiat z brązem przykuł moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł i kształt fajny:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowo . Muszę koniecznie wypróbować kształtu trójkąta :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle pomysłowy kształt boxa.Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna, bardzo nietypowa forma :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetny pomysł :) no i pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń