środa, 15 października 2014

mediowe święta

Kolejna zimowa kartka i znowu z wykrojnikem poisencji Tattered Lace
Białą bazę najpierw zembosowałamna ciepło - pismo
następnie spryskałam turkusowa mgiełką - trochę rozcieńczyłam bo kolor był za ciemny
a następnie wytłoczyłam w BS.
Ozdoby to ręcznie robione i malowane kwiaty poisencji z papieru czerpanego Namaste - pomalowałam dwoma odcieniami mgiełek oraz dodatkowo musnełam farbką z brokatem wszystko od 13arts.





Karteczkę zgłaszam na wyzwania:

http://craftowyogrodek.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-mixed-mediowe-ze-sponsorem.html


http://swiatnamaste.blogspot.com/2014/10/22-wyzwanie-moj-ulubiony-kolor.html

Pozdrawiam 
Ewelina

13 komentarzy:

  1. świetne, takie mroźne klimaty :) kojarzą mi się z kocykiem i ciepłą herbatką z cytrynką ;) a do tego choinka i zapach pomarańczy ;) ale się rozmarzyłam tą Twoją kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaka śliczna, te kolory cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zimowa kartka! Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna:) Nie samowice dużo pracy w nią włożyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow this is a lovely winter card!!!!!!! I love love love it! Thanks for joining us at 13 Arts, Ewelina!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka !!!
    Życzę powodzenia w wyzwaniach i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brrr ... powiało zimą i to w tak pięknym wydaniu :) Śliczna kartka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful frosty card! Thanks for joining us at 13 Arts!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna kolorystyka i swietna kompozycja, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa, energetyczna kolorystyka!Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar ;-D

    OdpowiedzUsuń