środa, 9 lipca 2014

Tagbook

W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach  prowadzonych przez Scrapmana podczas IV Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych we Wrocławiu.
Pod okiem Mariusza wykonywaliśmy tagbook. 
Mariusz przekazał nam cenne wskazówki dotyczące min. kompozycji, tuszowań.
Dzięki Mariusz za cenne rady i nie tylko. 
O to co mi wyszło :


















wyzwanie:

http://retrokraftshop.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-challenge-retromania-6.html


Dziękuję za odwiedziny i komentarze
Ewelina

7 komentarzy:

  1. rewelacyjny!!!:):)....wszystkie te szczególiki super!!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. No już Ci pisałam, że super wyszedł. Bardzo fajna i oryginalna forma na album :) Podoba mi się i może kiedyś sama skuszę się na takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca, tez mi sie pomysl podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Ileż tu się dzieje! Każdą stronę można oglądać i oglądać!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. imponujący, piękny, klimatyczny album! widać, że warsztaty były bardzo owocne ;)

    OdpowiedzUsuń