niedziela, 20 lipca 2014

Letnie candy

Witam :) 
Lato w pełni  ja z tej okazji przygotowałam małe candy.


W skład zestawu wchodzą:
koperty oraz bazy A5 kolor ecri
baza pod album
tekturki
różne wstążki
paski do wycinania
pręciki
kwiatki szydełkowe i organzowe
mini buteleczki
sznur perełek
kaboszony
ćwieki
rozgwiazdy
zawieszki
krople akrylowe
aplikacje
juta
koronka
spinacze
szpilki ozdobne 
elementy z masy Marthy Stewart
i mnóstwo wstążek
...
i pewnie jeszcze coś dołoże 
:)






 

Zasady ogólnie znane:

- zapisz się za pomocą żabki -
- dołącz do  obserwatorów mojego bloga,
jeśli nie masz bloga polub na fb mój profil i napisz o tym w komentarzu -
- zamieść na swoim blogu w pasku bocznym podlinkowany baner z informacją o candy -


Bawimy się na blogu 
 
Candy trwa do 20.08.2014r.
 
Wyniki następnego dnia



Zapraszam do zabawy 
Ewelina 
 
:) 



60 komentarzy:

  1. Ależ piękności rozdajesz... a te koronki mmm... ustawiam się w kolejce, może w końcu dopisze mi szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie się przyłączę do zabawy i stanę w kolejce po takie fajne przydasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie takie malo to candy hihih tak tez z wielka checia ustawiam sie w kolejce , banerek juz u mnie a obs jestem juz od jakiegos czasu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje candy, to candy na bogato... Tyyyyle przydasi.
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja z chęcią przyłączam się do zabawy, piękne prezenty przygotowałaś.
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Super candy! Zapisuję się i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace są prześliczne, aż chce się tu wracać;)

    A co do candy. to rozdajesz tyle wspaniałości, że aż trudno nie skorzystać:) banerek na blogu jest i do obserwatorów też już dołączyłam;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam sie i ja po te cudne przydasie:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe-Wielkie-candy :) Chętnie się zaopiekuję tymi cudeńkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością dołączam się i ja :) Może mi szczęście dopisze? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie cuda, że i ja nieśmiało staje w kolejce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super candy, z przyjemnością se zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ogromna chęcią przyłączam się candy ;) Tyle słodkości rozdajesz, aż napatrzeć się na to nie mogę:) Także z miłą chęcią zaobserwowałam.
    Ps. Przejrzałam twoje prace i naprawdę muszę stwierdzić że są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy potrzeba czy nie ale dodałam banerek na mojego bloga:) http://pasja-quilling.blogspot.com/

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. wow jakie cuda, chętnie bym je przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkości ;) dopiero zaczynam przygodę ze scrapbookingiem więc chetnie bym przygarnęła te słodkości ;)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów
    ps. banerek u mnie na blogu http://dzastart-rekodzieloartystyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Smakowite przydasie :) Chętnie adoptuję, choć nie uprawiam scrapbookingu i bawię się w inne rękoczyny, to na pewno Twoje drobiazgi mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładniutkie te przydasie :) chętnie przyłaczam się

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne cuda rozdajesz. Bardzo chętnie spróbuję swoich sił w tej zabawie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super nagrody! Są przydasie jest frajda i zabawa.
    Banerek tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bawię się i ja :)
    kraina-zyczen.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce po te rewelacyjne przydasie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja już zażabkowana :) Mam nadzieję, że szczęście dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  26. cuda:)!!!!!pozdrawiam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się do zabawy. Wymagania spełnione :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się chętnie przyłączę do zabawy. Banerek o candy na bocznym pasku. Zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  29. ale super candy świetne nagrody, ahh żeby tylko szczęście dopisało ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. biorę udział w zabawie :)
    obserwuję jako Benia besia
    lubię na fb Bernadeta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział :)
    obserwuję: Sylwia Bomba
    lubię na fb: Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  32. Od niedawna zajmuje się scrapbookingiem, więc takie nagrody baaardzo by mi się przydały. Dołączam zatem do zabawy i liczę na szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale szczęściara ta osoba która te skarby wygra

    OdpowiedzUsuń
  34. Chociaż przypadkiem to cieszę się, że do Ciebie trafiłam :)
    Na candy chętnie się zapiszę, a baner umieściłam tutaj: http://quillingowo.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super prezenty więc się ustawiam w kolejce:)może szczęście mi dopisze:)
    Baner na blogu http://szczesliwyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. lepiej późno niż... i ja się dołączam do zabawy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział :) baner http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. to by było istne szaleństwo scrapowe:)
    banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja spróbuje szcześcia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudeńka, ja też się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj.. cóż za wspaniałości :) Chętnie ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia.
    Oczywiście obserwuje.
    Pozdrawiam
    Ps. Zapraszam do siebie na małe rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj jak tylko to zobaczyłam to sobie pomyślałam... prezent może powędrować dalej dla Kogoś kogo uwielbiam... a jeśli mogę tej osobie sprawić niespodziankę to czemu nie spróbować...
    Więc...
    Pozdrawiam..
    Banerek na stronie www.domowemarzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :))
    info na pasku bocznym :))
    do jutra zapraszam także do siebie na blog na małe rozdawnictwo :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne rzeczy! :) ach, już w kolejce i banerek na blogu :D www.IglowasInteriors.blogspot.com

    Pozdrawiam pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Chapnęłabym bym chętnie te drobiazgi :) Stworzę więc sobie taka szansę. Pozdrawiam ciepło z bloga www.dodeco.blogspot.com eda

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach jaką mam ochotę na te cuda!

    OdpowiedzUsuń

  49. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą i zapraszam również na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniałe nagrody!
    Chętnie biorę udział w zabawie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. no to na ostatnią chwilkę i ja staję ...zostało coś jeszcze ?????

    OdpowiedzUsuń
  52. ja bardziej na ostatnią chwilę, ale również się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  53. Na bogato te Candy, chętnie wezmę w nim udział.

    OdpowiedzUsuń
  54. dołaczam;) pozdrawiam
    http://mieszkalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również dołączam
    http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Dołączę i ja skoro rozdajesz takie piękności :)
    www.madewith-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Dołączam do zabawy.
    http://pracowniadorocicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. gotowe Adrianna Karpowicz
    http://pazurkiumyszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń