niedziela, 22 czerwca 2014

Księga w różach

Od dawna chodziła za mną księga,  nie było okazji aby ją wykonać.
Jest to mój debiut,  jestem zadowolona z efektu końcowego. 

Podstawę, czyli tylną okładkę zrobiłam z tektury z pudełka pomalowałam mgiełkami i nałożyłam fakturę. Powklejalałam kartki, zmocowałam klejem na gorąco psiknęłam złotym sprayem. 
Całość dopełniają moje ręcznie wykonane czerwone kwiaty z papieru czerpanego. Miałam tylko papier pomarańczowy więc musiałam go zafarbować na czerwono, do tego użyłam mgiełki scarlet od 13arts. Dodatki to motylki z masy clay, troche brokatu, kropelek, półperełek. 
I o to co wyszło







Wyzwanie Namaste:

http://www.swiatnamaste.blogspot.com/2014/06/14-wyzwanie-z-mapka.html

Pozdrawiam 
Ewelina

5 komentarzy:

  1. Przepięknie Ci wyszła ta księga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędna księga,wyjątkowa,trzymam mocno kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przezdolna z Ciebie dziewczyna. Ksiega jest przepiekna. Gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ale to wyzwanie jest już nie aktualne. Teraz mamy z inną mapką. Zachęcam do wzięcia w nim udziału. Księga jest bardzo ładna i dopracowana. DT Namaste

    OdpowiedzUsuń