sobota, 12 października 2013

Zielono i mediowo

Karteczka do której zrobienia użyłam troszeczkę mediów.
Baza powstała z mgiełki zielonej kredowej i bezbarwnej perłowej z 13arts
postemplowałam tło srebrnymi motylami.
Na bazę nakleiłam mniejszy kwadracik, który powstał przy użyciu maski i gessa, popsikane mgiełkami żółtą, błękitną i zieloną również z 13arts.
Zielony motyl z UHK Gallery, troszeczkę mikrokulek oraz żelmedium na którym przyklejone są koronki oraz ozdoby.








Karteczka powstała na wyzwanie:
Gra w Zielone


11 komentarzy:

  1. piękne tło! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)Witaj, piekne motyle wiec kartka przypadla mi w moje gusta, sliczna.Spodobala mi sie i kartka i tlo.Po prostu sliczna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka bardzo ładna, zielono, wiosennie! Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i ma taki energetyzujący kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolory, kojarzą mi się z piękną letnią pogodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor tła, baaardzo pozytywna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato wróciło - piękna kartka.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna baza, wiosenna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS :)

    OdpowiedzUsuń