piątek, 11 października 2013

Notes

Mój pierwszy notes, czyli oscrapowany zeszyt.
 Brzegi zeszytu pomalowałam złotą farbą akrylową,
okeliłam papierem z Crafty Moly - Peace&Love
Piórko wykonane jest własnoręcznie bez foremki z masy plastycznej Marthy Stewart,  popsikane mgiełką z 13arts i pomalowane farbką złotą.
Ozdobione chlapaniami, oraz perełkami w płynie.
Na tylnej okłace znajduje się mój dzisiejszy eksperyment,
motyl wykonany z folii termokurczliwej. Do tego użyłam nagrzewnicy dostępnej w Craft4you









Notes zgłaszam na wyzwania:





oraz Craft4You - mixmediowe wyzwanie

 Złociste wyzwanie szafran.

Zapraszam w dalszym ciągu na moje Candy.

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Magia:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piórko wyszło rewelacyjnie! ogólnie bardzo ładny notes:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piórko super - myślałam, że jest prawdziwe :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, piórko pasuje tutaj idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także myślałam że piórko jest prawdziwe. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowo i perfekcyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  8. piórko jest powalające - notes super i ten złoty kolor - extra !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten motylek na tylnej okładce jest świetny -bardzo udany eksperyment :)

    OdpowiedzUsuń