czwartek, 11 lipca 2013

Letnie CANDY

Postanowiłam zorganizować małe candy
 z takiej to  okazji, iż zakupiłam sobie w końcu...
 Big Shota (czekam na przesyłkę ... :) )
 
W skład zestawu wchodzą:
34 papierów 15cmx15cm,
15 małych i 5 dużych serwetek papierowych,
4 rolki po 1,5 m wstążki,
10 sztuk tekturki falowanej - mix kolorów,
1 opakowanie naklejek,
 20 kwiatków papierowych,
16 kwiatków szydełkowych,
2 bazy na kartki,
4 rameczki tekturkowe,
11 elementów z masy plastycznej Marthy Stewart,
6 liści ,
wycinanki z maszynki.







Zasady jak u wszystkich:
1.Informacja na pasku bocznym z podlinkowanym 
zdjęciem do mojego Candy lub post z informacją o nim :)
2.Pozostaw komentarz z chęcią udziału w candy pod tym postem
3. Będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do grona obserwatorów
 i odwiedzisz mnie czasem, ale nie jest to wymogiem zabawy.
Wysyłka na terenie Polski.
Bawimy sie do 31 lipca, a losowanie 1 sierpnia. 
 
 ZAPRASZAM!!!

58 komentarzy:

  1. To ja ustawiam się pierwsza :-))) Gratuluję zakupu :-) Z chęcią przygarnę takie słodkości :-) Zapraszam na moje candy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zakupu:) Niech Ci dobrze służy:)
    Z przyjemnością dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zakupu maszynki, swietna to sprawa. Dołączam do kolejki po papierki, to raj dla poczatkującej scrapujacej :)
    Banerek wisi na pasku na nitusiek.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje zakupu , i ja sie ustawiam w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka paka przydasi bardzo by mi się przydała :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewelinko gratuluję zakupu! cieszę się razem z tobą bo wiem jak bardzo chciałaś go mieć i ustawiam się w kolejce po te słodkości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę. Jeszcze brakuje mi tylko kilka wykrojników ale na wszystko przyjdzie pora :) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Mi też się taka marzy :) a na razie zapisuję się do kolejki. Banerek już jest a i zaobserwuję z miłą chęcią. Zapraszam do mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Big Shot to najlepszy prezent jaki mogłaś sobie sprawić! Pierwszy raz odwiedzam Twój blog ale chętnie zajrzę raz jeszcze bo jest co podziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zakupu a przy okazji zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj z rozkoszą się dopisuję bo smakołyki strasznie kuszą:)
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam
    a może mi się akurat poszczęści:)
    Pozdrawiam serdecznie Ewel

    OdpowiedzUsuń
  12. Wkomponuję się w kolejkę z nadzieją na kilka łutów szczęścia w losowaniu. Info tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się i ja. Gratuluję maszynki, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale szczęściara, będziesz mieć big shota, marzenie mojego życia, na które na razie mnie nie stać. Z wielką ochota staje w kolejce po te cudne cukieraski, jakie przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj serdecznie, najpierw zacznę od zachwytu Twoim blogiem, podobają mi się Twoje prace, a z Big Shotem(gratuluję!!!) będziesz szalec.Ja nie jestem taką szczęściarą jak Ty, ale cieszę się z Twojego zakupu. Ponieważ nie mam maszynki Twoja zabawa jest dla mnie możliwością powiększenia mojego warsztatu. Od niedawna scrapuje, wiec każda pomoc jest ważna. Może dzięki Tobie ...powiększe swój scrapowy raj??:)
    Z wielką radością i nadzieją staję w kolejce i zapraszam na mojego bloga. Może znajdziesz tam coś dla siebie.
    Banerek dodaany i z wielką radością obserwuję.Pozdrawiam serdecznie:)

    http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ależ ja bym była szczęśliwa gdyby i wkońcu do mnie szczęście się uśmiechnęło ;) A więc staję w tej długiej kolejce po piękne przydasie !

    Pozdrawiam

    http://beatka2041.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. z chęcią zapisuję się i ja na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A może i mnie się uda .... Cudowności takie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. to i ja grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje i zazdraszczam zakupu i cudnych z niego wycinanek :D no i z chęcią się do zabawy przyłączam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję udanego zakupu :)
    Także ustawiam się w kolejce po przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja chętna na przydasie :) Może odkryłabym w sobie choć iskierkę talentu :)
    Dodałam baner na blogu: http://mymixoflife.blogspot.com/
    i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozumiem Cię doskonale! Gratuluję zakupu i życzę wiele radości z użytkowania maszynki!!! Największą chrapkę mam na kwiatki szydełkowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej, big shot super sprawa. Ja niestety nie posiadam ale może kiedyś. Na razie ustawiam się w kolejce, może szczęście się uśmiechnie :)
    Banerek na http://reniartmess.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle słodyczy i to wysokokalorycznych!, że dech zapiera:-) Oczywiście dam sobie szansę na radość, czyli wygraną, i stanę sobie spokojnie w ogonku. A jeśli znajdziesz chwilę, będzie mi miło, gdy zajrzysz na moją loteryjkę (strzepki-okruchy.blogspot.com) i jeśli coś Ci wpadnie w oko... :-)
    Pozdrawiam ciepło i pędzę porozglądać się u Ciebie:-) Wiem, wiem... kolejność powinna być odwrotna, ale zaszumiało mi w głowie od Twoich słodyczy:-0

    OdpowiedzUsuń
  26. stanę w kolejce po rarytasy od Ciebie marząc o wygranej .... Gratuluję Ci zdobycia tej magicznej maszynerii ,o której nie jedna z nas marzy po nocach .... Miło że dzielisz się swoją radością z nami

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę BSa!:) pozdrawiam!
    ps. banner już u mnie na blogu, a ja dołączam do grona obserwatorów. w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. z Big Shotem to będzie na pewno udana zabawa:))) dobry zakup
    a ja nie mogę przejść obojętnie i przyłączam się do zabawy...zapraszam na moje candy
    banerek umieściłam tu
    http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zasilam szeregi chętnych:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały prezent przygotowałaś - z wielką nadzieją pomarzę o takich pysznych słodkościach.
    Obserwuję jako Terenia, banerek na blogu: http://terenias.blogspot.com/

    Gratuluję nowego nabytku, który bardzo kusi.
    Ciekawa jestem,czy filc również idealnie kroi.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: darmoszki
    Baner na blogu: http://www.darmoszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję zakupu :-)
    I ustawiam się w kolejce ;-)
    lawendowy-kacik.blogspot.com
    obserwuję: I am no one
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja chętnie przyłączę się do zabawy. Gratuluję także zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałości do wygrania :)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie spróbuję swojego szczęścia:)
    Zapraszam serdecznie do siebie na candy:)
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością spróbuję szczęścia w Twojej zabawie.
    Baner w pasku bocznym mojego bloga http://handmade-anko.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Złote Candy

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo, weszłam tutaj do ciebie we właściwej porze! Jeszcze mogę się zapisać! Wszystko mi się pokończyło i dobrze byłoby wygrać. :)
    Banerek tutaj : natala-nata.blogspot.com
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja również ustawiam się w kolejce!bardzo nieśmiało i pełna podziwu dla Twoich prac

    OdpowiedzUsuń
  40. To i ja się przyłączam do zabawy i ustawiam w kolejce po te cudeńka:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie dołaczę do zabawy:) Wycinanki cudnie się prezentują, a o maszynce na razie sobie tylko marzę, więc tym bardziej byłoby miło zdobyć takie wspaniałości:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały pomysł uczczenia takiej okazji. Wiele radosnej twórczości Ci życzę. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  43. może mi się uda ;)
    wyrażam chęć udziału + banner na moim blogu : diylikeit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się
    pamientnikzuzu.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kuszące cukieraski więc zgłaszam się do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. nieomalże rzutem na taśmę :) gratuluję magicznej maszynki! i ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze zdążyłam i cieszę się, że tu trafiłam :) Wspaniałości znalazłam! W wolnej chwili zapraszam do mnie rozefiolkiianiolki.blogspot.com
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Pozdrawiam cieplutko i dopisuję się do listy chętnych na łakocie ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się! Może tym razem się uda?

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdroszczę maszynki i ustawiam się w kolejce :)

    Pozdr.
    Siska

    OdpowiedzUsuń
  54. Ile cudów! Dobrze, że zajrzałam ^^
    Zgłaszam się.
    Baner na blogu: pretty-and-colour.blogspot.com
    E - mail: lemonfree126@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam swoją osobę w ostatniej chwili,piękne przydasie. Pozdrawiam i zapraszam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń