czwartek, 4 lipca 2013

III DLWC - Identyfikator

Już jutro we Wrocławiu będzie się działo! 
Pokazy, kursy, wystawy, konkursy, zakupy ..........
i to wszystko w jednym miejscu na III DLWC 
Będę tam i ja. Mam nadzieję się nie zgubić i dobrze bawić,
jest to moja pierwsza tego typu impreza.

Z tej okazji przygotowałam swój perłowy identyfikator, 
skromny ale dopiero się uczę :)
Sa tu moje ulubione elementy, masa MS, mgiełka, kwiaty, wstążki 
i oczywiście łańcuszek, koraliki naturalne perełki i ręcznie robiony kwiatek na szydełku.
 wystawiam na wyzwanie specjalne IDENTYFIKATOR





 

7 komentarzy:

  1. Jeśli dopiero się uczysz, to nie wiem czy dużo potrzeba.
    Piekny

    OdpowiedzUsuń
  2. Przebogaty! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu i do zobaczenia na IIIDLWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama robisz kwiatki??? Podziwiam, ja nie mam za grosz talentu do szydełkowania ;)

    OdpowiedzUsuń