wtorek, 5 marca 2013

Eko-kartka i Goscinna Projektantka w scrap-ścinkach

Witam dzisiaj chciałam zaprosić na bloga scrap-ścinki
gdzie trwa wyzwanie #10 ekologiczna praca w zieleniach.
Występuję tam w roli Gościnnej Projektantki 
i jest to mój debuit :)

Moja eko-kartka, z materiałów 
z recyklingu prezentuje się następująco.


Karteczkę zgłaszam na wyzwania:

A że cały czas tworzę wielkanocne kartki .
Moje kartki - pisanki z ręcznie robionymi szydełkowymi kwiatuszkami 

  i jajko karczoch


kartki i jajko zgłaszam na  wyzwanie ko, ko jajko spoko w DeaArt-inspiracje
Pozdrawiam
 
Ewelina

8 komentarzy:

  1. Wszystkie te rzeczy są imponujące... :-) szczególnie podobają mi się jajkowe kartki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace! I jajka i karteczka:) Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mega jajko jest powalające. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Piękne prace robisz. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne jajeczka, każde z osobna i wszystkie razem

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajka śliczne, super ta szydełkowa koniczynka :)

    OdpowiedzUsuń