piątek, 22 marca 2013

Ćwir, ćwir....

Witam dzisiaj karteczka przygotowana specjalnie

wytyczne:
W swojej pracy użyj: 
* motywu klatki i przynajmniej jednego ptaszka 
* odbij dowolny stempelek
*ozdób prace perełkami
 
Klatki są, ptaszki zarówno w postaci tła 
(moja pierwsza zabawa z embossingiem na gorąco,
nagrzewałam starą prostownicą do włosów - napis również ) 
jak i tekturek. 
Stempelki napis i ptaszki oraz perełki w płynie i połperełki.

pochodzą ze sklepu Crafty Moly



Kartkę zgłaszam również na wyzwanie Frezji - PWC
Wstążka materiałowa- kokardka jest i są dwa guziki.

10 komentarzy:

  1. Świetna praca. Ładna kolorystyka i kompozycja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo piękna praca!!! Dla mnie śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. super brazowo :D dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :d pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Szczególnie podobają mi się te złote stemple w tle. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu - trwającym na blogu Crafty Moly.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ! ptaszki są przepięknie wkomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimatyczna praca! Klateczki przepiękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow - jeśli dałaś radę prostownicą, to podziwiam... - jak próbowałam suszarką, to mi brakło cierpliwości i tak mnie to poirytowało, że zaraz kupiłam nagrzewnicę :P
    widać, Ty masz więcej cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń