wtorek, 5 lutego 2013

Zapraszam na Candy x 3 !

Witam, już jakiś czas planowałam  Candy,
jakoś się wcześniej nie złożyło.

OGŁASZAM CANDY!

Do rozdania mam 3 prezenty:

1. Scrapbookingowy/Cardmakingowy
- 6 papierów 15x15, w tym 3 sa dwustronne z kolekcji Galerii Papieru Love Story,
- 8 różno kolorowych tekturek,
- 12 kolorów wstążek 25mm po 2 metry,
- paczuszkę scrapek,

2. Biżuteryjny:
- naszyjnik ze szklanych koralików
- bransoletka z różą

3. Sutaszowy:
- kolczyki sutasz - białe (dł. 6 cm),
- dwie broszki z organzy : mała i duża.

CO TRZEBA ZROBIĆ:
1. Dodaj podlinkowany do tego wpisu banerek z candy na pasku bocznym swojego bloga;
2. Umieść pod tym wpisem komentarz - podaj informacje, który prezent wybierasz,  
(odbędą się trzy losowania ), oczywiście możesz zapisać się na wszystkie,
3. Zostań publicznym obserwatorem tego bloga

Proszę o jeden komentarz na osobę.

  Zapisy trwają do 25-02-2013 do godz. 24;00
wyniki ogłoszę następnego dnia
 
Zapraszam do udziału :)
 
Ewelina 

60 komentarzy:

  1. Wow super!!! Oczywiście zapisuję sie na wszystkie trzy losowania :D banerek na blogu i obserwuje juz od dawna

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystam, oczywiście, że skorzystam z okazji! I wybieram pierwszy zestaw, szczególnie ze względu na wstążeczki, które aktualnie będą mi bardzo "wypływać" ze zbiorów :-)
    Dziękuję przy okazji za wizytę na moim blogu :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja poproszę ten sutaszowy :)
    marzę o takich kolczykach od hoho a na razie sama nie potrafię ich wykonać
    obserwuję przez platformę bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią się zapiszę ;) Mi wpadł w oko zestaw biżuteryjny - wybieram numerek 2 ;)
    A obserwuję od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mogę to zapisuję się na wszystkie losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1, aż mi się oczy świecą na te papierki i wstążeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też poproszę o zestaw 1. Zapraszam na moje candy parapetówkowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cuda przygotowałaś! nie mogłabym przegapić takich słodkości :-) ponieważ moje scrapowe zapasy są ogromne, z chęcią stanę w kolejce do zestawów biżuteryjnych ;-)
    dziękuję za udział w moim candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce po zestaw nr. 1.
    Informacja o candy na pasku bocznym mojego bloga:
    http://made-by-karolaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Staję grzecznie do kolejki :)
    Zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z chęcią się zgłaszam. Mi najbardziej podoba się zestaw nr.1 www.rekomastworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce po zestaw numer 1
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. witam ja tez sie zgłaszam bardzo piekne candy ,zapisuje sie na wszystkie losowania bo kazdy z zestawów mi sie podoba www.sercezpasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopisuję się do kolejki i wybieram zestaw nr 1:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się dopisuje po słodkości :D
    chętnie przygarnę takie przydasie -toteż wybieram zestawik nr 1
    a ponieważ kocham broszki to dopisuje się również na na zestawik nr 3
    Pozdrawiam ciepło... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się zapisuję, wybieram zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuje się i wybieram zestaw nr 1. Mam nadzieję, ze szczęście dopisze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością ustawie się w kolejce i wybieram zestawy nr 1 i 2 :) Zapraszam do siebie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cuda przygotowane to ja proszę o zestaw 1:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuda przygotowałaś - i jak tu nie być zachłanną??? A co mi tam - zapisuję się na losowanie zestawu 1 i 2 ;O)
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne są te rzeczy zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się do candy :)
    obserwuję jako: Camille
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com
    Wybieram zestaw nr 2 - biżuteryjny :) Jest po prostu prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zaproszenie.
    Pomarzę sobie o wszystkich 3 słodkich upominkach.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja już sobie marzę o zestawie biżuteryjnym (nr 2), jest prześliczny :)
    Pozdrawiam ☼
    Ania N
    http://posolonepomysly.blogspot.com/
    Zapraszam na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w kolejce. Banerek na moim blogu.
    Trudno się zdecydować, który zestaw wybrać. Dlatego zapisuje się do wszystkich losowań.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam serdecznie. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Zapisuję się (jeśli można) na wszystkie trzy piękne zestawy. Dołączam do obserwatorów i zabieram banerek. Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się na wszystkie 3 rozdania z blogiem haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się w kolejce i ja i cierpliwie czekam na wyniki losowania ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Z radością w kolejeczce się po zestaw nr 1 ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  31. no to ja, żeby nie być nazbyt pazerną ustawię się po piękny biżuteryjny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojejku jakie cudowne candy!!!
    Bardzo chcę wziąć w nim udział :) Jestem już obserwatorem bloga i dodałam banerek u siebie, na http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/
    I bardzo się cieszę, że można zapisać się na wszystkie trzy losowania, bo nie miałabym pojęcia co wybrać!!!
    Od niedawna interesuję się scrapbookingiem, więc chciałabym wygrać materiały do tego, kolczyki soutache są obłędne, a kiedy ja próbowałam jakieś zrobić wyszło... coś co chyba nazywanie soutachem byłoby grzechem ;P No a naszyjnik jest śliczny, wiosenny i radosny!
    Tak więc zgłaszam się do wszystkich trzech!
    Pozdrawiam serdecznie
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wezmę udział w zabawie, ale nie mogę dodać się do obserwatorów. Spróbuję później.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie nagrody śliczne, ze trudno mi się zdecydować, więc zapisuję się na wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się na wszystkie 3 losowania...
    Dzięki za candy!
    :)
    martoovka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się na wszystkie losowania, ciężko się zdecydować ;)
    pozdrawiam - Greenfrog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo cięzko wybrać dlatego zapisuję się na szystkie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się również. Wybieram zestaw nr 2. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się na wszystkie 3 losowania :)
    dodałam baner i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. witam trudno się zdecydować. Więc zapisuję się na wszystko.
    Obserwuję jako Ilona xxx
    zapraszam na mój blog
    http://szmacianecudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Osiołkowi w żłobie dano ;) A raczej w trzech żłóbkach ;) Oddaję się zatem pod opiekę ślepego losu ;) Pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. W kolejce tej również i ja stanę z uwagi na charkter moich prac wybiorę zestaw 1-Scrapbookingowy/Cardmakingowy, pozdrawiam http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuję się chętnie na te słodkości, jeśli mogę, to na zestawy 1 i 2. Obserwuję, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. To ja również dołączam do zabawy oraz do wszystkich losowań:) Same cudeńka nam oferujesz:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście zgłaszam się na wszystkie losowania:) może tym razem mi się poszczęści:)
    Obserwuję jako 17blondynka
    Banerek na pasku bocznym http://17blondynka.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiekne rzeczy przygotowalas:) jesli moge zapisuje sie na zestaw 2 i 3:) wspaniala bizuteria;p... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj, zapisuje sie na losowanie wszystkich prezentów. http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. to ja witam i zapisuję się na losowanie biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  49. Rowniez zapisuje sie na wszystkie trzy losowanka:)
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejce po pierwszy zestaw! :)
    Pozdrawiam, www.KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja poproszę zestaw scrapowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, zgłaszam się i ja do Candy :) podoba mi się najbardziej zestaw biżuteryjny, chociaż żadnym bym nie pogardziła :)

    banerek w pasku bocznym u mnie na blogu: http://madziarka.blox.pl/html

    Pozdrawiam ciepło i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! Ile tu tego ;p Z chęcią zapisuję się po zestaw nr 1 ;p
    Banerek na pasku bocznym ;d
    Obserwatorem jestem ;p

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo się cieszę , że trafiłam na ten blog . Z przyjemnością się tu rozgoszczę i wezmę udział w Candy .Wybieram zestaw nr 1 i nr 2 :) Pozdrawiam Iwona z ciekawszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. pięknie tu :)
    obserwuję jako madziakudla
    zapisuję się na wszystkie losowania
    a banerek zamieściłam tutaj http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystko jest takie cudaśne, że podpisuje sie pod wsystkimi zestawami. Obserwuję i banerek na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  57. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne robisz różności i cieszę się, że trafiłam do Ciebie. Lepiej późno niż wcale:) Zostaję z miłą chęcią obserwatorem! Dołączam się także do zabawy i wybieram zestaw biżuteryjny:)

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń