poniedziałek, 11 lutego 2013

Trochę zaległości, walentynki, shadowbox...


Dawno mnie nie było ale już nadrabiam zaległości.
Kartka na walentynki z Tildą, którą otrzymałam od Gosi z Galerii przy Herbacie
Dostałam ta i jeszcze kilka innych odbitych stempelków. 
Pomalowałam ją, kredkami... zwykłymi. 
Papiery z najnowszej kolekcji Galerii Papieru Love Story.
Wyszło jak wyszło, ale właścicielka zadowolona.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
na blogu Sklepu Ewa - Walentynki 


UHK Gallery - Praca z sercem
oraz na http://stempellikartoon.blogspot.com
wyzwanie Kocham


A oto co dostałam od Gosi.
Jeszcze raz dziękuję.


Wykonałam też malutki shadowbox z pudelka po zapałkach.
Wyszła mini księga owadów (motyle i ważki)

 
Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie nr 57 Shadowbox:

Kolejna praca tym razem ścinkowa, wachlarzyk z resztek -kotylion - broszka 
na wyzwanie w scrap-ścinkach - Karnawał w Rio



Przypominam również o trwającym na moim blogu candy.

9 komentarzy:

  1. Dziekuje za paczuszke wymiankową Twoja juz do Ciebie leci ale bedzie z lekkim opóźnieniem za co bardzo przepraszam mam nadzieje, że zawartośc wynagrodzi Ci czas oczekiwania:)mam jeszcze prośbę abys zrobiła zdjęcie mojej paczuszki i przesłała do Zu bo ja zrobiłam wszytsko osobno nie razem,i zdjęcie Twojej paczuszki tez bym prosiła abym mogła umieścić na blogu bo została paczka rozgrabiona przez moje dziecie:)Dziękuje bardzoo za cudowności.Pieknę skrapki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszła kartka. Wow! ale kolekcja magnolii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To pudełeczko jest po prostu cudowne. Maleńka skrzynia ze skarbami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka! Co jedno, to ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze prace! shadowbox jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiu, fiu, fiu... Jaki wachlarz :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na Scrap Ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!! Świetny wachlarz!. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Ścinek.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się nakleiłaś w tym wachlarzyku :) podziwiam :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ścinkowym.

    OdpowiedzUsuń