czwartek, 28 lutego 2013

Kolejne kartki wielkanocne i wyniki candy

Spodobały mi się karteczki robione według mapki

i dlatego powstały kolejne - obrazki z Magicznej Kartki




A teraz wyniki mojego Candy nie mogłam.
Na początku przepraszam za opóźnienie ale nie mogłam się zdecydować jak przeprowadzić losowanie i tak wyszło ze musiałam to zrobić tradycyjną formą.
Cieszę się że candy przypadło do gustu.
Nie przedłużając zaczynamy
Ponieważ nagrodą w candy były trzy zestawy do wyboru, odbyły się trzy losowania.


1.Zestaw do scrapbookingu/cardmakingu ląduje u:


 2. Zestaw biżuteryjny trafia do:

 3. zestaw z sutaszem należy do:



Weronkaa84, Oliwkowe pasje, i Katka proszę o kontakt mailowy ewka_szk@interia.pl

Pozdrawiam.

21 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Dziękuję za miłą zabawę i pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Dziękuję za wspólną zabawę.
    Karteczki ślicznie wyszły :) Też spodobała mi się ta mapka i zamierzam zgłosić moją karteczkę do tego wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny za odwiedziny i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i dziękuję za miłą zabawę:) Karteczki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje:) Szkoda. ze zow sie nie udalo...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki Ewelinko za zabawę :D a dziewczynom oczywiście gratuluje ;)
    Kartki przepiękne, szczególnie ta z szydełkowym kwiatkiem- cudnie wygląda zestawienie zółci z niebieskim

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są przepiękne, zwłaszcza ta w fioletach, które uwielbiam:) Ale się cieszę z wygranej! Dziękuję! Adresik już wysyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn :-)))Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo jak miło coś wygrać! :) dziękuję ślicznie (ale mi się piękny zestaw trafił! :)) bardzo bardzo się cieszę i dziękuję!!! :) już lecę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no i przecudne karteczki, ta z Jezusem jest piękna, taka delikatna i radosna... :)

      Usuń
  11. gratulacje dla dziewczyn :) a karteczki genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne karteczki Wielkanocne:) Gratulacje dla wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za świetną zabawę i gratuluję szczęściarom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wylosowanych:)

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki śliczne. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki:) a dla dziewczyn gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. karteczki przebojowe sa :D Dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :D Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na Wielkanoc... :)
    spróbuję podobnie z Bożym Narodzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń