środa, 16 stycznia 2013

Shadowbox


A oto mój pierwszy Shadowbox,

który powstał specjalnie na konkurs organizowany przez sklep www.nasrtychu.pl

  
Na całością myślałam dość długo, wykorzystałam materiały takie jakie miałam,
Zima to biel - śnieg i błękit - niebo  z takimi kolorami mi się kojarzy. Dlatego też mój zimowy Shadowbox jest w takich o to kolorach.

Do jego wykonania wykorzystałam: papiery z galerii papieru, prawdziwe perły słodkowodne, cekiny, kwiatki z dziurkaczy, elementy z wykrojników, bombki, moje pierwsze własnoręcznie robione róże ze wstążek (2,5 cm) oraz kolczyki sutasz, które wyglądają jak aniołki.
Kolczyki zawieszone na wieszaczkach z kostki 3d. 
Wymiary pudełka 17 cm x 15 cm
Można je bez problemu zdjąć i założyć na uszy.










8 komentarzy:

  1. Zgłaszam sie.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Candy przenoszę na inny termin, dodam kilka rzeczy.

      Usuń
  2. Staję i ja w kolejce
    magda.koscinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Candy przenoszę na inny termin, dodam kilka rzeczy.

      Usuń
  3. Świetny shadow box. Bardzo fajnie wypełnione te okienka.

    Dziękuję za udział w moim candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Cudne te zimowe niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten box:) bardzo bogaty w dodatki, no i ten kolor- cudny!

    OdpowiedzUsuń