niedziela, 27 stycznia 2013

Pudeleczko na chrzest

Od dawna zamierzałam się do wykonania wózeczka,
 nie było okazji, aż się takowa nadarzyła.
Nad całością myślałam długo, zaczęłam działać z tym projektem ponad tydzień temu, aż dziś skończyłam mój ExplodingBox na chrzest.
No prawie skończyłam, gdyż nie mam jeszcze stempelka 
( chwilowy brak drukarki). 
Całość ma kolory dziewczęce. Na wieczku ręcznie robione kwiaty. 
A w środku oczywiście wózeczek z papierów 














Nie miałam zamiaru go zgłaszać na żadne wyzwanie ale aż samo się prosiło 

Jak zobaczyłam temat wyzwania na http://digi-scrappl.blogspot.com/ - Paleta w kwiatach


Pudełeczko wykonane w takich właśnie kolorkach, 
a nawet o identycznym wzorze podstawy (niestety nie wiem co to za papier).

A że jednocześnie są na blogach podobne kolorystyczne wyzwania zgłaszam je również na Wyzwanie #36  Paleta Barw na  http://scrapgangsterki.blogspot.com






12 komentarzy:

  1. Ile szczegółów! Wózeczek niesamowity
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  2. co za niespodzianka mnie dzisiaj spotkała:))) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że doszła w całości :)

      Usuń
    2. doszła w stanie nienaruszonym :) przesyłka była dobrze zabezpieczona. Mąż się śmiał bo nie wiedziałam jak się do niej dobrać a taka byłam ciekawa co w środku jest. w końcu otworzyłam i zobaczyłam piękną różyczkę. Pierwszy raz takie cudo z bibuły widzę :) dziękuję raz jeszcze

      Usuń
  3. cudne pudełeczko! od jakiegoś czasu przymierzam się do takich rzeczy, ale jakoś śmiałości mi brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne pudełko, bardzo doracowane :)
    Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne poprostu az milo popatrzec,jakie cuda mozna zrobic

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pamiątka z okazji chrztu, dziękuję za udział w zabawie Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne to Twoje pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ten wózeczek... - re-we-la-cja!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne:) Bardzo lubię robić boxy:)

    OdpowiedzUsuń