piątek, 11 stycznia 2013

karteczki...

Kartek ciąg dalszy......
Ty razem dwie, jedna powstała na wyzwanie 
kolorystyczne w Diabelskim Młynie 


kartka o wymiarach 15 cm x 15 cm
 z szachownicą cekinami, 
oraz ręcznie robionym kwiatkiem ze wstążki (mój pierwszy)




druga kartkę zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne na blogu Paperia

Kartka na kostkach 3d z moim pierwszym,
malowanym kredkami akwarelowymi stemplem 




Obie karteczki zgłaszam również na 1 wyzwanie
Craft Szafy 
"Co kryje Twoja Craft Szafa?"
W mojej craf szafie a raczej szufladzie i pudle można znaleźć:
papiery, mnóstwo dziurkaczy, scrapki, wycinanki z wykrojników, perełki, ogronma ilość koralików, guzików, wstążek, tusze, kredki....



12 komentarzy:

  1. śliczna kartka
    fajny efekt tej szachownicy

    dziękujemy za udział w Diabelskim wyzwaniu
    Pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piękne :) Dziękujemy za udział w naszym Wyzwaniu :) DT Paperia

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten kwiatek i cała kartka :) pytanie do komentarza który mi napisałaś-dlaczego nie masz takich możliwości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :)
      A odnośnie komentarza to wykrojnikowe wycinanki kupuję niestety, a reszta to dziurkacze i pasmanteria. Dopiero się uczę. :)

      Usuń
    2. to wyślij mi twój adres na maila, wyślę ci parę scrapek, po co masz wydawać a ja mam teraz tego tyle że z przyjemnością się z Tobą podzielę :)

      Usuń
  4. Świetne i energetyczne prace. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  5. obie śliczne i odważnie kolorystycznie. dziękuję w imieniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prace :) Dziękuję za zabawę w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są obie! Bardzo podobają mi się kolorki :-) Pierwsza bardzo energetyczna :-) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  8. obie cudowne:) ale bardziej podoba mi się ta "kraciasta" :) pozdrawiam Viol-DT CraftSzafy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki :) A kwiatuszek z pierwszej kartki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie piękne, ale na widok tej drugiej aż szczęka mi opadła! cudowna jest pod każdym względem!:)

    OdpowiedzUsuń