niedziela, 20 stycznia 2013

Czekoladownik

Postanowiłam, że zrobię mój pierwszy czekoladownik.

na wyzwanie #56 Spróbuj Czegoś Nowego na  blogu
http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/

Ten powstał wg. kursu
z blogu www.craftfunsklep.blogspot.com


zgłaszam go na wyzwanie # 12 Czekokartka

   



Zgłaszam go również na inne wyzwania:

 Scrapowe bingo - u mnie jest to brokat, ręcznie robiony kwiat, motyl.


na wyzwanie wg kursu # 3 w scrap-ścinkach 


 Na wyzwanie # 9  Kolory w Zimie na blogu http://stempellikartoon.blogspot.com/


oraz na wyzwanie # 5 Na zielono na blogu http://123scrapujty.blogspot.com





15 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenny kolorowy czekoladownik:) aż ślinka cieknie:) dzięki za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest!
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia :O)
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kwiatowa łączka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrap-ścinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszedł. :)
    PS dziękuję za dołączenie się do wymianki.
    Prześli mi, proszę, swój adres na: zu_zanna@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kartka, taka kolorowa i wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być czekoladownik:)

      Usuń
    2. Jakby nie patrzeć to jest to też w jakimś rodzaju kartka :)

      Usuń
  6. Śliczna kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  7. istna bomba kolorystyczna, super!:)
    bardzo dziękuję za skorzystanie z mojego kursu i udział w naszym wyzwaniu, pozdrawiam, Aśko_DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne kolory. Wiosna!!!!!!! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! Kwiat rewelacja!Dziękuję za udział w zabawie Scrap-Ścinek.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna! cudowne kwiaty i kolorystyka! poczułam mega tęsknotę za wiosną....

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, barwny czekoladownik :)
    Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu S&K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny i jakie ma wesołe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń