piątek, 14 grudnia 2012

Wymianka

Moja pierwsza wymianka, jestem bardzo szczęśliwa :)



od Ani  w małym domku
dostałam mnóstwo pięknych rzeczy,
zatkało mnie jak otworzyłam paczuszkę
a w niej:
 - piękna wyszywana kartka z motylem,
- 4 zakładki do książki,
- korale z szydełka,
-komplecik naszyjnik i bransoletka,
- zawieszka na telefon,
- gwiazdki szydełkowe na choinkę,
- mój pierwszy stempelek matrioszka - jest cudny :)
i mnóstwo skrapek.

Ślicznie dziękuje Aniu.
Bardzo Ci dziękuje trafiłaś w mój gust idealnie moje kolory to czerń, szarości, no i ten motyl cudo.



Bardzo, bardzo , bardzo, bardzo dziękuję.

3 komentarze:

  1. tak się bałam czy trafię z kolorami:)
    cieszę się,że przesyłka szybko dotarła.
    Ja to dopiero jestem szczęśliwa z Twojego prezentu...właśnie dziergam koraliki z biało-złotego kordonka:)pozdrawiam serdecznie i się polecam na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz ślicznie dziękuję :)
      Życzę miłego dziergania.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń