poniedziałek, 3 grudnia 2012

CANDY ....

Candy u Eweliny
Witam przygotowałam dla Was mały świąteczny upominek
Są to kolczyki wykonane przeze mnie metodą sutaszu
oczywiście cukierkowe jak przystało na candy 
 dorzucam do nich również trochę przydasi (scrapki, wstażki, itp.) 



Zapraszam do zabawy!

1.Zamieść u siebie na blogu banerek ze zdjęciem do candy i linkiem do mojego Bloga

3. Dołącz do osób obserwujących tego bloga (podwójna szansa)
4. Wpisz chęć udziału w candy w komentarzu i zostaw adres swojego bloga
5. Dla osób nie posiadających bloga - wraz z komentarzem, zostaw swojego maila

Wyniki ogłoszę 20 grudnia!!!

35 komentarzy:

  1. zgłaszam się jako pierwsza. kolczyki bajeczne:)
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, delikatne takie, romantyczne... Zdecydowanie chętnie bym je przygarnęła:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki , w cudnych kolorach :) Wyciągam po nie łapki obie dwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się i z chęcią je komuś oddam :)

      Usuń
  4. No kolczyki są prześliczne. Ostatnio zaczynam na takie chorować ale nie mogę jakość się zabrać by poznać technikę. Gratuluje. Z przyjemnością będę śledzić Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Ewelinko wśród blogerek. Każdy kiedyś tu zaczynał. Z przyjemnością zapisuję się na te smakowite cukieraski.
    Kolczyki są śliczne, ale również zainteresowały mnie inne rzeczy które robisz i napewno na tym nie poprzestaniesz. Zainteresował mnie w szczególności haft matematyczny. Muszę się bardziej zagłębić w temat. Z przyjemnością będę obserwować bloga bo widzę tutaj olbrzymi potencjał.
    Dziękuję również ,że uczestniczysz w moim skromnym Candy. Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki cudowne :D piękne kolory i cudowna forma :D chętnie za nimi stanę w kolejce :* Pozdrawiam ... Kinga
    klamaja.blogspot.com
    a jeśli będziesz miała ochotę to zapraszam i na moje cukierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zglaszam sie z mila checia :)
    o kolczykach soutaszowych marze, wiec bylby to dla mnie idealny prezent :)

    (obserwuje Cie poprzez strone bloglovin)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolczyki :) Chętnie się zapisuję i zapraszam na moje świąteczne candy :)
    http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/2012/12/swiateczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te kolczyki, zgłaszam się więc i ja:)
    bernadetaaa@interia.pl
    bloga obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze podziwiałam na blogach kolczyki sutasz, a teraz trafiłam do ciebie ;) i z wieeelką chęcią sią zapiszę!
    marr_korr@interia.pl
    i już cię obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Obserwuje jako mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny prezencik przygotowalas z checiá sie zapisuje i lece zwiedzac twoj blogasek.http://swiatkasiuleczki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie otworzyłam bloga z listą candy i rozdawajek. Jeśli masz ochotę dodać swój konkurs zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  15. Więc i ja ustawie się po Twoje Candy :) Zobaczymy komu szczęście dopisze... a im więcej ludzi tym lepsza zabawa :)

    Dziękuję za zaproszenie :)

    Zapraszam również innych na CANDY do siebie - reklama to podstawa hahah Buźka

    www.revi-art-hm.blogspot.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! banerek wisi i do obserwujących z przyjemnością dodaję :)

      Usuń
  16. zgłaszam się :) obserwuję z chęcią, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  19. ustawiam się w kolejce :)
    dodałam baner i obserwuję :)
    modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam do kolejki ;3 http://iamfuckingcrazybutiamfree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczności to i ja staję w kolejce
    magda.koscinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Warunki spełnione, więc czekam na losowanie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja się zgłaszam!
    mytopea.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bloga nie posiadam, ale szczerze i z wielką chęcią sie zgłaszam.
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kolczyki więc i ja staje w kolejce :) wszystkie warunki spełnione! Pozdrawiam mój blog http://edididinaszmiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako ja, baner na uolinki.blogspot.com
    Chcę je i to bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolczyki są cudne, a i przydasie się u mnie nie zmarnują :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudne kolczyki i jak mozna to stane po nie w kolejce.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kolczyki, śliczny maja kształt:)

    OdpowiedzUsuń